Blog bejegyzések

Kreatív munkák, napon szárított fecske alsók

Minden kreatív projekt egy kicsit ugrás az ismeretlenbe, megrendelőnek és kivitelezőnek egyaránt. Amikor megkérdezik tőlem, hogy “na és tudtok ennél ütősebbet” (mutatva a jelenlegi céges logót) full őszintén megmondom, hogy fogalmam sincs. Bízom benne, a[...]

Így emlékszik rád a vevőd

Lássuk, hogyan érheted el, hogy tartósan bevésődj a vásárlóidnál! Vigyázat: pofonegyszerű tippek! Hatalmas a reklámzaj, emiatt a fogyasztók szűrik az információt. Te sem jegyzel meg minden hirdetést, amit átgörgetsz, és valószínűleg fogalmad sincs, mi volt[...]

A köddé vált ügyfél legendája

Amíg a logódat tervezteted, fontos, hogy üzletileg és emberileg is partnere legyél a kivitelezőnek. Nézzük meg, mik azok a dolgok, amiket mindenképp kerülnöd kell, ha sikeres együttműködést szeretnél végigvinni. Foggal-körömmel ragaszkodás Hasznos lehet, ha már[...]

Így leszel szakértő az ügyfeled szemében

A tökéletes fúzió Az ügyfeled a világ legjobb logóját akarja, ami karakterrel, megjegyezhetőséggel ruházza fel a cégét, és nem utolsó sorban a vásárlók figyelmét is magára vonja. Vannak azok a megrendelők, akik határozott elképzelésekkel érkeznek,[...]

Az ütős logódizájn első lépése

Nem csókolgat a múzsa Amikor az ügyfelekkel beszélünk, 10-ből 9 alkalommal azt kérik, “valami ütőset” csináljunk. Nekünk pedig az a feladatunk, hogy ennek az elvárásnak megfelelve maradandót, és lehetőleg formabontót alkossunk. Ahhoz, hogy a logód[...]