Nézzen ki fasz*n
a céged,

mosd le a konkurenciát!

Díjmentes, online üzleti előadás cégvezetők számára, akik nem grafikusok, de szeretnének úgy megjelenni a piacon, amivel nagyságrendben fejlődhet a vállalkozásuk.

Minél nagyobb a reklámzaj, annál nehezebb a vevőnek dönteni, hogy kit válasszon.
Cégvezetőként pedig minél nehezebb az ügyfélszerzés, annál kiszámíthatatlanabb a jövő.

A mai gazdasági helyzetben a cégek rengeteget költenek PR-ra és marketingre úgy, hogy a reklámbüdzsé gyakorlatilag ablakon kidobott pénz.

Nem értik, hogy mi a baj, hiszen már a világ legjobb PPC-sét felkutatták, a célközönséget lézerpontosan bemérték, mégsem tudnak olyan számokat hozni, mint a versenytársak.

Legtöbbször a belépő szinten van gond: a cég megjelenése, az arculata, a reklámanyagai, maga a vizuális keret nem ragadja meg a vevők figyelmét, sőt! Maradi, elavult és szürke hatást kelt.

Cégvezetőként fontos tudni, hogy a vevő az első benyomás alapján rögtön besorol téged: ha ütősen fest a márkád, bizalmat szavaz neked, és szívesen vásárol. Ha gagyin, ott maximum az olcsó áraiddal csábíthatsz nem túl elkötelezett vásárlókat.

Ilyenkor sokan próbálnak nyers erőből győzni, ami jó, ha vannak felesleges millióink drágább marketingre. Ha neked nincs, vagy nem égetnéd a pénzedet, érdemes azon dolgozni, hogy már az első benyomás lenyűgözze a vásárlókat.

Egy ütős arculat a marketingedben olyan, mint az olaj a tűzre.
Figyelmet hoz, és folyamatosan pénzt termel.

Pontosan tisztában vagyunk azzal, hogy a 10 millió grafikusok országa vagyunk. Viszont kevesen értenek ahhoz, mitől működik egy reklámgrafika a piacon.

Ezért dolgoztunk ki egy 5 lépésből álló rendszert arra, hogy megfelelő stratégiával, olyan vizuális megjelenést kapjanak a cégek, amivel nem csak jobban fognak kinézni, de sokkal több pénzt fognak keresni.

Sok ügyfelünk ilyenkor veszi észre, hogy már őt próbálja lemásolni a versenytársa. Hiszen nem mindegy, hogy mi loholunk a konkurencia után, vagy ők utánunk.

A webinárból megtudhatod:

Melyik dizájn az, amivel NEM égeted a pénzedet

Hogyan használd vevőszerzésre az arculatodat

Milyen grafikával hirdess közösségi médián

A legnagyobb félreértések a vizuális kommunikáció kapcsán

Hogyan kerülheted el, hogy neked kelljen képeket szerkesztgetni

Tippek, amit a grafikusod nem árulna el

Így fogod magad érezni, ha alkalmazod az itt elhangzottakat:

Nem fogsz félni a konkurenciától

Végre pénzt fog termelni a megjelenésed

Biztonságot ad a tudat, hogy erős márkád van

Megjegyeznek a reklámzajban

Önazonos lesz a márkád

Ki lesz az előadó?

dizájner és tartalomgyártó

Imrényi Dániel vagyok, az IDsign ügyvezetője.

Több, mint 100 hazai cégnek terveztük meg az arculatát, emellett segítünk a napi vizuális kommunikációban online és nyomtatott formában egyaránt.

Reklámgrafikával és márkatervezéssel foglalkozunk. Vállalkozásokat teszünk láthatóvá úgy, hogy nem csak kitűnjenek a reklámzajból, de több pénzt is termeljenek a megjelenésükkel.

Az évek során kikísérleteztük, hogyan érdemes színre lépni a piacon, milyen grafikai fogásokkal lehet az egekbe repíteni az eladásokat, és hogyan éghet be egy cég tartósan a vevők emlékezetébe.

Jelentkezési információk

Nézzen ki fasz*n a céged, mosd le a konkurenciát!

2024. december 5. (csütörtök) 17:30-19:00

online webinár

A képzés díjmentes mindazok számára, akik feliratkoznak, és kitöltik a jelentkezési ívet.

"*" a kötelező mezőket jelöli

Név*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Copyright © 2021 - 2023 danielimrenyi.hu | Készítette: WPsecrets