Díjmentes, online üzleti előadás cégvezetők számára, akik nem grafikusok, de szeretnének úgy megjelenni a piacon, amivel nagyságrendben fejlődhet a vállalkozásuk.
A mai gazdasági helyzetben a cégek rengeteget költenek PR-ra és marketingre úgy, hogy a reklámbüdzsé gyakorlatilag ablakon kidobott pénz.
Nem értik, hogy mi a baj, hiszen már a világ legjobb PPC-sét felkutatták, a célközönséget lézerpontosan bemérték, mégsem tudnak olyan számokat hozni, mint a versenytársak.
Legtöbbször a belépő szinten van gond: a cég megjelenése, az arculata, a reklámanyagai, maga a vizuális keret nem ragadja meg a vevők figyelmét, sőt! Maradi, elavult és szürke hatást kelt.
Cégvezetőként fontos tudni, hogy a vevő az első benyomás alapján rögtön besorol téged: ha ütősen fest a márkád, bizalmat szavaz neked, és szívesen vásárol. Ha gagyin, ott maximum az olcsó áraiddal csábíthatsz nem túl elkötelezett vásárlókat.
Ilyenkor sokan próbálnak nyers erőből győzni, ami jó, ha vannak felesleges millióink drágább marketingre. Ha neked nincs, vagy nem égetnéd a pénzedet, érdemes azon dolgozni, hogy már az első benyomás lenyűgözze a vásárlókat.
Pontosan tisztában vagyunk azzal, hogy a 10 millió grafikusok országa vagyunk. Viszont kevesen értenek ahhoz, mitől működik egy reklámgrafika a piacon.
Ezért dolgoztunk ki egy 5 lépésből álló rendszert arra, hogy megfelelő stratégiával, olyan vizuális megjelenést kapjanak a cégek, amivel nem csak jobban fognak kinézni, de sokkal több pénzt fognak keresni.
Sok ügyfelünk ilyenkor veszi észre, hogy már őt próbálja lemásolni a versenytársa. Hiszen nem mindegy, hogy mi loholunk a konkurencia után, vagy ők utánunk.
A webinárból megtudhatod:
Melyik dizájn az, amivel NEM égeted a pénzedet
Hogyan használd vevőszerzésre az arculatodat
Milyen grafikával hirdess közösségi médián
A legnagyobb félreértések a vizuális kommunikáció kapcsán
Hogyan kerülheted el, hogy neked kelljen képeket szerkesztgetni
Tippek, amit a grafikusod nem árulna el
Így fogod magad érezni, ha alkalmazod az itt elhangzottakat:
Nem fogsz félni a konkurenciától
Végre pénzt fog termelni a megjelenésed
Biztonságot ad a tudat, hogy erős márkád van
Megjegyeznek a reklámzajban
Önazonos lesz a márkád
Imrényi Dániel vagyok, az IDsign ügyvezetője.
Több, mint 100 hazai cégnek terveztük meg az arculatát, emellett segítünk a napi vizuális kommunikációban online és nyomtatott formában egyaránt.
Reklámgrafikával és márkatervezéssel foglalkozunk. Vállalkozásokat teszünk láthatóvá úgy, hogy nem csak kitűnjenek a reklámzajból, de több pénzt is termeljenek a megjelenésükkel.
Az évek során kikísérleteztük, hogyan érdemes színre lépni a piacon, milyen grafikai fogásokkal lehet az egekbe repíteni az eladásokat, és hogyan éghet be egy cég tartósan a vevők emlékezetébe.
"*" a kötelező mezőket jelöli